تبدیل لنزهای تماسی به نمایشگر رایانه ای
نوشته شده توسط : علی افشار

در دنیایی که بشریت تلاش می کند تا در هر جایی از نمایشگرها استفاده کند، برخی ایده ها منطقی‌تر از نمونه های دیگر به نظر می رسند. اخیرا شاهد معرفی آیینه ای هوشمند توسط مکس براون، مهندس نرم افزار گوگل، بوده ایم که می توان از آن به عنوان ابزاری مفید در زندگی روزانه استفاده کرد و از اطلاعات مختلفی مانند وضعیت آب و هوا، زمان، تاریخ، اخبار و یادآورها آگاه شد.


اما لنزهای تماسی گزینه هایی بسیار معقول‌تر به نظر می رسند طراحی فروشگاه اینترنتی و دانشمندان در موسسه صنایع آینده دانشگاه استرالیای جنوبی روشی را برای افزودن نمایشگر به آن یافته اند. با استفاده از پوشش فیلم پلیمری که هادی جریان الکتریسیته است، پژوهشگران دریافته اند امکان ساخت مدارهای الکتریکی بسیار کوچک در لنزها وجود دارد که اجازه می دهد از آنها به عنوان نمایشگر نیز استفاده کرد.

به گفته درو ایوانز، استادیار فیزیک، این موفقیت حاصل کار دو ساله و یک دهه پژوهش گسترده‌تر بوده است و می تواند جریان بازی را تغییر دهد. ما درباره هر چیزی از یک حسگر ساده که می تواند میزان گلوکز خون فرد را اندازه گیری کند تا خلق نمایشگرهای الکترونیکی واقعی صحبت می کنیم. از این رو، به جای داشتن چیزی شبیه به یک عینک که همانند رایانه عمل می کند، کاربر می تواند تصاویر را به صورت مستقیم روی لنز تماسی خود تولید کند.طراحی فروشگاه اینترنتی





:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: